loading...
تکنولوزی شو
reza بازدید : 8 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (2)
Sony Smartwatch 2 Sony Smartwatch 2

سونی یک بار دیگه شانس خود را در شاخه ابزارهای پوشیدنی امتحان می‌کند. این کمپانی ژاپنی مدت‌ها است که ساعت هوشمند خود را تحت نام SmartWatch روانه بازار نموده، اما آنطور که باید و شاید از این ساعت مچی استقبال نشده است. حال سونی این بار نسل دوم ساعت مچی هوشمند خود را معرفی نموده است. این ابزار به خوبی با تلفن یا تبلت اندروید ارتباط برقرار نموده و کنترل آن را از راه دور بر عهده می‌گیرد.

reza بازدید : 7 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (2)
HTC One نتوانسته است مشکلات مالی اچ تی سی را حل کند

کمپانی تایوانی اچ تی سی توانسته طی ماههای مارس تا ژوئن امسال تقریبا 41.6 میلیون دلار سود پس از کسر مالیات بدست آورد. این میزان سود نسبت به سال گذشته کاهش چشم‌گیری داشته است. این مشکلات در حالی دامن‌گیر اچ تی سی شده‌اند که این کمپانی تایوانی همچنان به رقابت نزدیک با دو کمپانی اپل و سامسونگ ادامه می‌دهد.

reza بازدید : 14 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (1)
LG and Ubisoft LG and Ubisoft

شركت ال جی که پیشرو در تولید تكنولوژی های سه بعدی است با شركت یوبی سافت دست به همكاری مشترك زده است. بدین ترتیب كه به ازای خرید هر مانیتور سه بعدی 23 اینچ LG D2342P یك نسخه از بازی The Assassin's Creed Brotherhood بصورت رایگان به مشتریان عرضه می شود. در این برنامه هر دو شركت تلاش می كنند ضمن ارائه آخرین محصولات خود، تجربه هیجان انگیزی از بازی های سه بعدی را دراختیار مخاطبان قرار دهند.

reza بازدید : 11 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (1)
Kinect for PC Kinect for PC

مایکروسافت تصمیم به ساخت دستگاه کینکت مخصوص PC دارد. کینکت اولین بار به عنوان یک کنترلر برای دستگاه های ایکس باکس عرضه شد تا کاربران بتوانند به جای استفاده از گیم پد، از حرکات بدن برای هدایت بازی استفاده کنند. ولی اگر این کنترلر برای کامپیوتر های خانگی نیز عرضه شود، برنامه های جذابی را می توان با آن اجرا کرد. در ادامه اطلاعات کاملتر در مورد زمان عرضه و امکانات کینکت PC مشاهده خواهبد کرد.

reza بازدید : 11 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (1)
احتمالا نسخه بعدی سیستم‌عامل ویندوز با نام بلو در اواسط 2013 و با هسته‌ای جدید ارائه می‌شود

یکی از کاربران انجمن اینترنتی PCBeta که همه او را به عنوان یکی از کارمندان مایکروسافت می‌شناسند اعلام نموده که این کمپانی قصد دارد تا از این پس سالانه نسخه جدیدی از سیستم‌عامل ویندوز را روانه بازار کند. وی می‌افزاید که اولین نسخه پس از ویندوز ۸، ویندوز آبی یا ویندوز ۹ با هسته‌ای جدید در اواسط سال ۲۰۱۳ ارائه خواهد شد. برای مطالعه جزئیات بیشتر در رابطه با این شایعه با زومیت همراه باشید

reza بازدید : 319 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

 

Facebook F8
Facebook F8

MarK Zuckerberg مدیر عامل فیس بوک، در کنفرانس F8 که در حال برگزاری است، رسما اعلام کرد که تعداد کاربران فعال این شبکه اجتماعی از مرز 800 میلیون نفر گذشته است. منظور از کاربر فعال آنهایی هستند که طی 30 روز اخیر حداقل یک بار در این شبکه اجتماعی لاگین کرده اند. این آمار نشان می دهد که فیس بوک از ماه ژولای (سه ماه پیش) حدود 50 میلیون کاربر جدید جذب کرده است. فیس بوک در کنفرانس F8 از سرویس و برنامه های آینده این شبکه اجتماعی پرده برداری می کند.

reza بازدید : 12 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (1)
  • YouTube 2D to 3D convertor
YouTube 2D to 3D convertor

محبوب ترین سرویس اشتراک گذاری ویدیو، قابلیت های جدید را اضافه کرده که مهمترین آن قابلیت تبدیل دو بعدی به سه بعدی ویدیو است به این ترتیب می توانید ویدیوهای دو بعدی خود را به راحتی سه بعدی کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید. از این پس کاربران برای آپلود ویدیو سه بعدی در یوتیوب مجبور به خرید دوربین های گران قیمت سه بعدی نخواهند بود. یوتیوب علاوه بر قابلیت تبدیل 2D به 3D چند قابلیت دیگر را نیز اضافه کرده است که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد.

reza بازدید : 13 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)
Yahoo / AlibabaYahoo / Alibaba

Alibaba، شرکت بزرگ اینترنتی چینی قصد دارد یاهو را بخرد. روز جمعه مدیرعامل این شرکت در دانشگاه استندفورد به حضار اعلام کرد که مشتاق است تا یاهو را بدست آورد. او همچنین بیان کرد که صاحبان علی بابا نیز موافق خرید یاهو بوده و حاضر به تامین بودجه مربوطه می باشند. به این ترتیب علی بابا نیز به لیست شرکت های علاقمند به خرید Yahoo اضافه شده و در کنار مایکروسافت، Horowitz و Silverlake قرار گرفت.

reza بازدید : 13 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (1)
iPhone 5
iPhone 5

این موضوع که یک تلفن هوشمند و یا سیستم‌عامل جدید پس از انتشار، دچار مشکلات فنی کوچک و بزرگ شود، مورد تازه‌ای نیست. قبلا نیز موارد مشابهی در رابطه با شبکه بی‌سیم Wi-Fi در سری One اچ تی سی یا مشکل سیستم GPS در تبلت‌های اسوس را مشاهده کرده بودید، اما زمانی که شرکت تولیدکننده تنها یک محصول در بازار دارد، تا حدی این مشکل بزرگتر جلوه می‌کند، چرا که اگر آن را زودتر حل ننماید بخش بزرگی از مشتریان از دست او ناراضی خواهند شد. بر اساس موارد و تجاربی که کاربران اپل در انجمن‌ و وب‌سایت‌های مختلف گزارش کرده‌اند، iOS 6 در اتصال Wi-Fi آنگونه که شایسته است، عمل نمی‌کند. با زومیت همراه باشید تا با جزییات این خبر آشنا شوید.

reza بازدید : 15 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)
آیا اندروید در نبرد سیستم‌عامل‌ها پیروز شده است؟

سیستم عامل موبایل گوگل پشت سر ویندوز مایکروسافت حرکت می‌کند. اندروید با سرعت فزاینده‌ای رو به رشد است و نیتن ایگل، مدیر عامل کمپانی مطالعات بازار موبایل Jana معتقد است که هم‌اکنون اندروید در این نبرد پیروز شده و در سال ۲۰۱۳، سیستم عامل مایکروسافت را پشت سر خواهد گذاشت.

reza بازدید : 14 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

 

iOS 6
iOS 6

علاوه بر معرفی آیفون ۵، یکی از مهم‌ترین بخش‌های کنفرانس امشب اپل، مربوط به معرفی امکانات تازه iOS 6 بود، سیستم‌عاملی که برروی اکثر ابزارهای اپل نصب خواهد شد. در این مقاله به شرح امکانات تازه iOS 6 می‌پردازیم.

reza بازدید : 5 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)
Google Currents
Google Currents

چند روز پیش، گوگل نرم افزار Currents رابرای رقابت با نرم افزار محبوب Flipboard آیفون منتشر کرد. Currents که برروی ابزارهای اندرویدی، آیفون و آیپد نصب می شود، خواندن اخبار و مقالات را بسیار ساده و جذاب می کند. کاربر می تواند وب سایت های مختلف را از دسته بندهای متنوع انتخاب نموده و مقالات آنها را به شکل زیبا و خوانا مشاهده و مطالعه کند. در ادامه جزئیات بیشتر در مورد خبرخوان گوگل را مشاهده خواهید کرد.

reza بازدید : 14 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)
اندروید در پنجمین سالگرد تولدش،‌ ۷۵ درصد بازار را تسخیر کرده است

اندروید پنج ساله شده و در این پنج سال رشدی باور نکردنی در بازار پلتفرم‌های گوشی‌های هوشمند داشته است. امروزه از هز چهار گوشی هوشمند سه گوشی مجهز به سیستم عامل قدرتمند گوگل است و تمام این موفقیت تنها طی ۵ سال و زیر سایه سنگین رقیب قدرتمندی چون iOS به دست آمده است.

reza بازدید : 9 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

 

Go Backup
Go Backup

امروز قصد داریم نرم‌افزاری به شما معرفی کنیم که برروی تمام ابزارهای اندرویدی قابل استفاده بوده و از طریق آن می‌توانید به سادگی از کلیه اطلاعات خود بک‌آپ بگیرید. نرم‌افزار Go Backup برروی اندروید روت نشده نیز به خوبی کار می‌کند. با این نرم‌افزار می‌توانید از پیامک‌، دفترچه تلفن، تاریخچه‌ تماس‌ها و کلیه نرم‌افزارها و حتی لیست شبکه‌های بی‌سیم پشتیبان تهیه کنید. پس اگر اطلاعات موجود در تلفن‌ یا تبلت‌‌تان برایتان اهمیت دارد با ما همراه باشید.

reza بازدید : 8 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)
Galaxy S4 and HTC One
Galaxy S4 and HTC One

گلکسی اس ۴ و اچ تی‌سی وان، دو واژه‌ای هستند که این روزها در بازار اندرویدی‌های دست اول، بیشتر شنیده می‌شوند و اکثر مشتریان به خوبی با این دو تلفن‌همراه پرچم‌دار آشنایی دارند. فروش گلکسی اس 4 در تاریخ اندروید، بی‌نظیر بوده و اچ‌تی‌سی وان تایوانی هم از بهترین قطعات سخت‌افزاری استفاده کرده و بسیار خوش‌ساخت است. یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین بخش‌های یک گجت، صفحه‌نمایش آن است. بنابراین در ادامه می‌خواهیم صفحه‌نمایش این دو گوشی را زیر ذره‌بین قرار داده و مقایسه‌ی کاملی بین نمایشگر‌های با کیفیت این دو پرچم‌دار ارایه کنیم. با ما باشید.

reza بازدید : 14 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

01 jumproاگر شما هم از آن دسته کاربران معتاد به شبکه‌های اجتماعی خصوصاً فیس‌بوک هستید، و دائماً زبانه‌ی این سایت در گوشه‌ای از پنجره‌ی مرورگرتان باز است تا از تازه‌ترین رویدادها با خبر شوید، متوجه شده‌اید که تا چه حد کارایی‌تان در روز کم شده و وقت گرانبهایتان صرف وب‌گردی در این شبکه می‌شود. از طرف دیگر از آنجا که ترک عادت موجب مرض است، ما راه‌کار بهتری برایتان سراغ داریم. Facebook Notify افزونه‌ی کاربردی بدردبخوری برای مرورگر گوگل کروم است که حتما به کارتان خواهد آمد.

پس از نصب این افزونه دکمه جدیدی در آدرس‌بار مرورگر نمایان می‌شود، و به کمک آن می‌توانید بدون نیاز به باز گذاشتن زبانه‌ای خاص، از تازه‌ترین اعلانات فیس‌بوکی مطلع شوید. و هر بار که خبر تازه‌ای در حساب فیس‌بوک‌تان شود، یک عدد در کنار این دکمه نمایان می‌شود، چیزی شبیه همان شماره‌ انداز تعداد پیامک‌های تازه یا تماس‌های ناموفق که در گوشی‌های هوشمند مرسوم است. با کلیک بر روی این تکمه، پنجره‌ی کوچکی باز می‌شود که می‌توانید بدون رجوع به هیچ کجا در همین کادر از تازه‌ترین اعلانات حساب کاربری خود مطلع شوید.

reza بازدید : 15 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

 

با دوربین دو تکه شونده‌ی The Dou، دیگر هیچ کس در عکس‌ها غایب نخواهد بود

در هر خانواده‌ای، افرادی را می‌توان پیدا کرد که عاشق عکاسی هستند و اکثر اوقات خود، در مهمانی‌ها یا رویدادهای خاص را پشت لنز دوربین‌شان می‌گذرانند؛ و البته اغلب جایشان در تصاویر دسته جمعی و گروهی خالی است. ‌اما با کمک The Duo که یک نمونه آزمایشی است و می‌تواند به دو نیم تقسیم شود، می‌توان تصویر عکاس و سوژه‌ی عکاسی را در کنار هم به ثبت رساند.

reza بازدید : 7 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)
محققان رمز عبور هات‌اسپات iOS را در کمتر از 24 ثانیه کرک کردند

اگر معمولا از آیفون خود به عنوان اکسس پوینت استفاده می‌کنید کمی درنگ کنید. محققان امنیت شبکه دانشگاه فردریش الکساندر آلمان توانستند با یافتن یک نقطه ضعف در سیستم رمزگذاری، رمز عبور هات‌اسپات دستگاه‌های مبتنی بر iOS 6 به قبل را ظرف مدت کمتر از 24 ثانیه کرک کنند.

reza بازدید : 13 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (1)
  • مقایسه میان ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی امروزی؛ آینده از آن کدام است؟

حالا که دیگر هم مایکروسافت و هم سونی به طور کامل هر آن‌چه که در چنته داشته‌اند را رو کرده و تمامی اطلاعات مورد نیاز را در اختیارمان قرار داده‌اند، دست ما هم باز است تا به بررسی و مقایسه سه قطب اصلی صنعت بازی در جهان فناوری، یعنی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و کامپیوترهای مخصوص بازی بپردازیم. پس اگر فکر تهیه دستگاهی برای بازی را در سر می‌پرورانید ، این مقاله از زومیت را از دست ندهید.

reza بازدید : 12 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (1)
پلی استیشن 4
پلی استیشن 4

سونی در نمایشگاه E3 امسال در رابطه با زمان دقیق عرضه پلی استیشن 4 صحبتی به میان نیاورد و تنها اعلام کرد که این محصول پیش از پایان سال 2013 در قفسه فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت. حال منابع مختلف تایید کرده‌اند که نسل بعدی کنسول بازی و سرگرمی سونی در تاریخ 13 نوامبر یا 22 آبان ماه یعنی دو هفته پیش از معرفی ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

reza بازدید : 15 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

نگاه نزدیک به تلفن-دوربین گلکسی اس 4 زوم سامسونگ

پیش از این درباره تلفن-دوربین هوشمند سامسونگ در زومیت بسیار خواندید، محصولی که قسمت جلوی آن شبیه به گلکسی اس 4 مینی است ولی پشت آن بر خلاف تمام تلفن‌های هوشمند بازار، شباهت زیادی به دوربین‌های جیبی ببین-و-بگیر دارد. این محصول دارای لنز نسبتا بزرگی است که بزرگنمایی 10 برابر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از آنجایی که زومیت شانس کار کردن با این محصول را داشته در این مقاله قصد داریم نگاهی نزدیک به آن داشته و کیفیت عکس برداری آن را مورد ارزیابی قرار دهیم.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما ایکس باکس وان بهتر است یا سونی چهار؟
    از نظر شما کدام گوشی بهتر است؟
    rezapaliz2013.blogfa.com

    <RB:Block_Down>
    <RB:Block_Down_Loop>
    <style type="text/css">
    .menutitle{padding:5px 3px 5px 3px;border: 1px #000000 solid;font:9pt tahoma;border-bottom:0px;text-align:right;margin-top:10px;-moz-border-radius:5px;-moz-border-radius-bottomright:0px;-moz-border-radius-bottomleft:0px;}
    .menubody{padding:5px 3px 5px 3px;border: 1px #000000 solid;font:9pt tahoma;text-align:right;margin-bottom:10px;-moz-border-radius:5px;-moz-border-radius-topright:0px;-moz-border-radius-topleft:0px;}
    </style>
    <div dir="rtl" class="menutitle">[Menu_Title]</div>
    <div dir="rtl" class="menubody">[Menu_Code]</div>
    </RB:Block_Down_Loop>
    </RB:Block_Down>

    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 180
  • بازدید کلی : 175,330