loading...
تکنولوزی شو
reza بازدید : 16 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)
آیا اندروید در نبرد سیستم‌عامل‌ها پیروز شده است؟

سیستم عامل موبایل گوگل پشت سر ویندوز مایکروسافت حرکت می‌کند. اندروید با سرعت فزاینده‌ای رو به رشد است و نیتن ایگل، مدیر عامل کمپانی مطالعات بازار موبایل Jana معتقد است که هم‌اکنون اندروید در این نبرد پیروز شده و در سال ۲۰۱۳، سیستم عامل مایکروسافت را پشت سر خواهد گذاشت.

reza بازدید : 14 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

 

iOS 6
iOS 6

علاوه بر معرفی آیفون ۵، یکی از مهم‌ترین بخش‌های کنفرانس امشب اپل، مربوط به معرفی امکانات تازه iOS 6 بود، سیستم‌عاملی که برروی اکثر ابزارهای اپل نصب خواهد شد. در این مقاله به شرح امکانات تازه iOS 6 می‌پردازیم.

reza بازدید : 5 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)
Google Currents
Google Currents

چند روز پیش، گوگل نرم افزار Currents رابرای رقابت با نرم افزار محبوب Flipboard آیفون منتشر کرد. Currents که برروی ابزارهای اندرویدی، آیفون و آیپد نصب می شود، خواندن اخبار و مقالات را بسیار ساده و جذاب می کند. کاربر می تواند وب سایت های مختلف را از دسته بندهای متنوع انتخاب نموده و مقالات آنها را به شکل زیبا و خوانا مشاهده و مطالعه کند. در ادامه جزئیات بیشتر در مورد خبرخوان گوگل را مشاهده خواهید کرد.

reza بازدید : 14 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)
اندروید در پنجمین سالگرد تولدش،‌ ۷۵ درصد بازار را تسخیر کرده است

اندروید پنج ساله شده و در این پنج سال رشدی باور نکردنی در بازار پلتفرم‌های گوشی‌های هوشمند داشته است. امروزه از هز چهار گوشی هوشمند سه گوشی مجهز به سیستم عامل قدرتمند گوگل است و تمام این موفقیت تنها طی ۵ سال و زیر سایه سنگین رقیب قدرتمندی چون iOS به دست آمده است.

reza بازدید : 9 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

 

Go Backup
Go Backup

امروز قصد داریم نرم‌افزاری به شما معرفی کنیم که برروی تمام ابزارهای اندرویدی قابل استفاده بوده و از طریق آن می‌توانید به سادگی از کلیه اطلاعات خود بک‌آپ بگیرید. نرم‌افزار Go Backup برروی اندروید روت نشده نیز به خوبی کار می‌کند. با این نرم‌افزار می‌توانید از پیامک‌، دفترچه تلفن، تاریخچه‌ تماس‌ها و کلیه نرم‌افزارها و حتی لیست شبکه‌های بی‌سیم پشتیبان تهیه کنید. پس اگر اطلاعات موجود در تلفن‌ یا تبلت‌‌تان برایتان اهمیت دارد با ما همراه باشید.

reza بازدید : 8 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)
Galaxy S4 and HTC One
Galaxy S4 and HTC One

گلکسی اس ۴ و اچ تی‌سی وان، دو واژه‌ای هستند که این روزها در بازار اندرویدی‌های دست اول، بیشتر شنیده می‌شوند و اکثر مشتریان به خوبی با این دو تلفن‌همراه پرچم‌دار آشنایی دارند. فروش گلکسی اس 4 در تاریخ اندروید، بی‌نظیر بوده و اچ‌تی‌سی وان تایوانی هم از بهترین قطعات سخت‌افزاری استفاده کرده و بسیار خوش‌ساخت است. یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین بخش‌های یک گجت، صفحه‌نمایش آن است. بنابراین در ادامه می‌خواهیم صفحه‌نمایش این دو گوشی را زیر ذره‌بین قرار داده و مقایسه‌ی کاملی بین نمایشگر‌های با کیفیت این دو پرچم‌دار ارایه کنیم. با ما باشید.

reza بازدید : 15 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

01 jumproاگر شما هم از آن دسته کاربران معتاد به شبکه‌های اجتماعی خصوصاً فیس‌بوک هستید، و دائماً زبانه‌ی این سایت در گوشه‌ای از پنجره‌ی مرورگرتان باز است تا از تازه‌ترین رویدادها با خبر شوید، متوجه شده‌اید که تا چه حد کارایی‌تان در روز کم شده و وقت گرانبهایتان صرف وب‌گردی در این شبکه می‌شود. از طرف دیگر از آنجا که ترک عادت موجب مرض است، ما راه‌کار بهتری برایتان سراغ داریم. Facebook Notify افزونه‌ی کاربردی بدردبخوری برای مرورگر گوگل کروم است که حتما به کارتان خواهد آمد.

پس از نصب این افزونه دکمه جدیدی در آدرس‌بار مرورگر نمایان می‌شود، و به کمک آن می‌توانید بدون نیاز به باز گذاشتن زبانه‌ای خاص، از تازه‌ترین اعلانات فیس‌بوکی مطلع شوید. و هر بار که خبر تازه‌ای در حساب فیس‌بوک‌تان شود، یک عدد در کنار این دکمه نمایان می‌شود، چیزی شبیه همان شماره‌ انداز تعداد پیامک‌های تازه یا تماس‌های ناموفق که در گوشی‌های هوشمند مرسوم است. با کلیک بر روی این تکمه، پنجره‌ی کوچکی باز می‌شود که می‌توانید بدون رجوع به هیچ کجا در همین کادر از تازه‌ترین اعلانات حساب کاربری خود مطلع شوید.

reza بازدید : 15 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

 

با دوربین دو تکه شونده‌ی The Dou، دیگر هیچ کس در عکس‌ها غایب نخواهد بود

در هر خانواده‌ای، افرادی را می‌توان پیدا کرد که عاشق عکاسی هستند و اکثر اوقات خود، در مهمانی‌ها یا رویدادهای خاص را پشت لنز دوربین‌شان می‌گذرانند؛ و البته اغلب جایشان در تصاویر دسته جمعی و گروهی خالی است. ‌اما با کمک The Duo که یک نمونه آزمایشی است و می‌تواند به دو نیم تقسیم شود، می‌توان تصویر عکاس و سوژه‌ی عکاسی را در کنار هم به ثبت رساند.

reza بازدید : 8 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)
محققان رمز عبور هات‌اسپات iOS را در کمتر از 24 ثانیه کرک کردند

اگر معمولا از آیفون خود به عنوان اکسس پوینت استفاده می‌کنید کمی درنگ کنید. محققان امنیت شبکه دانشگاه فردریش الکساندر آلمان توانستند با یافتن یک نقطه ضعف در سیستم رمزگذاری، رمز عبور هات‌اسپات دستگاه‌های مبتنی بر iOS 6 به قبل را ظرف مدت کمتر از 24 ثانیه کرک کنند.

reza بازدید : 14 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (1)
  • مقایسه میان ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی امروزی؛ آینده از آن کدام است؟

حالا که دیگر هم مایکروسافت و هم سونی به طور کامل هر آن‌چه که در چنته داشته‌اند را رو کرده و تمامی اطلاعات مورد نیاز را در اختیارمان قرار داده‌اند، دست ما هم باز است تا به بررسی و مقایسه سه قطب اصلی صنعت بازی در جهان فناوری، یعنی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و کامپیوترهای مخصوص بازی بپردازیم. پس اگر فکر تهیه دستگاهی برای بازی را در سر می‌پرورانید ، این مقاله از زومیت را از دست ندهید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما ایکس باکس وان بهتر است یا سونی چهار؟
    از نظر شما کدام گوشی بهتر است؟
    rezapaliz2013.blogfa.com

    <RB:Block_Down>
    <RB:Block_Down_Loop>
    <style type="text/css">
    .menutitle{padding:5px 3px 5px 3px;border: 1px #000000 solid;font:9pt tahoma;border-bottom:0px;text-align:right;margin-top:10px;-moz-border-radius:5px;-moz-border-radius-bottomright:0px;-moz-border-radius-bottomleft:0px;}
    .menubody{padding:5px 3px 5px 3px;border: 1px #000000 solid;font:9pt tahoma;text-align:right;margin-bottom:10px;-moz-border-radius:5px;-moz-border-radius-topright:0px;-moz-border-radius-topleft:0px;}
    </style>
    <div dir="rtl" class="menutitle">[Menu_Title]</div>
    <div dir="rtl" class="menubody">[Menu_Code]</div>
    </RB:Block_Down_Loop>
    </RB:Block_Down>

    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 193
  • بازدید کلی : 175,343